Home Klantenservice Retourneren

Klantenservice

Retourneren

Bij Diergrafkist.nl begrijpen we dat u soms van gedachten kunt veranderen of een product wilt retourneren. Wij streven ernaar om dit proces zo eenvoudig mogelijk te maken. Op deze pagina vindt u alle informatie over het retourneren van uw bestelling, inclusief uitzonderingen, de retourprocedure en de verzendkosten voor retourneren. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.

Alles over retourneren

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten over het retourneren van onze artikelen. Het is handig om eerst te controleren of uw vraag hier al wordt beantwoord. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of bekijk onze andere klantenservice pagina’s.

Ja, dat kan! U kunt  een bestelling bij ons afhalen, maar uitsluitend op afspraak.

Afhalen is mogelijk op de volgende locatie:

  • Onze werkplaats: Timmerbedrijf Hartog, Koematen 27 te Steenwijk
  • 7 dagen per week, tussen 9:00 en 21:00
  • Alleen op afspraak, zorgen wij dat er iemand is 06-43801166

In verband met gezondheidsbescherming en hygiëne vallen onze dieren grafkisten onder uitzonderingen op het recht van retour, zoals beschreven in artikel 6:230p onderdeel f sub 1 van het Burgerlijk Wetboek.

Als de verzegeling of beschermende verpakking na levering wordt verbroken, is retourneren niet meer mogelijk. Dit beleid zorgt ervoor dat onze producten hygiënisch en veilig blijven voor alle klanten.

Heeft u vragen over retourneren? Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina.

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele transactiekosten en/of verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk terug. Uiterlijk gebeurt dit binnen 5 dagen na herroeping. Het bedrag wordt terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Wij kunnen de terugbetaling uitstellen totdat wij de goederen hebben ontvangen of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggestuurd, afhankelijk van wat eerder plaatsvindt.

Ja, omruilen is mogelijk mits er geen overleden dier in de kist heeft gelegen, dit ivm Hygiëne (uitzonderingen op het recht van retour, zoals beschreven in artikel 6:230p onderdeel f sub 1 van het Burgerlijk Wetboek). De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor uw eigen rekening. Daarnaast kunnen er administratieve kosten in rekening worden gebracht.

Wilt u een omruiling aanvragen? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina, zodat we u verder kunnen helpen.

Retourneren is mogelijk mits er geen overleden dier in de kist heeft gelegen, dit ivm Hygiëne (uitzonderingen op het recht van retour, zoals beschreven in artikel 6:230p onderdeel f sub 1 van het Burgerlijk Wetboek). De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor uw eigen rekening. Daarnaast kunnen er administratieve kosten in rekening worden gebracht.

Wilt u een omruiling aanvragen? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina, zodat we u verder kunnen helpen.

Retouradres:

  • Timmerbedrijf Hartog, 8331 TK Steenwijk

Levering

in Nederland & België

Handmade

handgemaakte kisten

Geschikt voor

alle huisdieren

300 + klanten

al meer dan 300 tevreden klanten