Home Klantenservice Bezorging

Klantenservice

Bezorging

Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling snel en zorgvuldig te ontvangen. Daarom bieden we verschillende bestelmogelijkheden en verzenden we uw dierengrafkist, na ontvangst van betaling, dezelfde dag of op de eerstvolgende mogelijkheid aangetekend met PostNL. Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van de pakketdienst.

Heeft u spoed?

Neem gerust telefonisch contact met ons op, wij helpen u graag.

Alles over bezorgen

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten over het bezorgen van onze artikelen. Het is handig om eerst te controleren of uw vraag hier al wordt beantwoord. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of bekijk onze andere klantenservice pagina’s.

Ja, dat kan! U kunt 7 dagen per week, tussen 9:00 en 21:00, een bestelling bij ons afhalen, maar uitsluitend op afspraak.

Afhalen is mogelijk op de volgende locaties:

  • Dierenbegraafplaats Larixhof (Hooiweg 4, Wilhelminaoord)
  • Ons huisadres (Koematen 27, Steenwijk – ook in de avonduren mogelijk)

Meer informatie over de beschikbaarheid en onze openingstijden vindt u op onze contactpagina.

Ja, alle pakketten worden aangetekend verzonden via PostNL. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace-code per e-mail. Hiermee kunt u de status en levering van uw pakket eenvoudig volgen.

PostNL

Ga naar de website van PostNL en voer uw Track en Trace code en Postcode in.

Levering

in Nederland & België

Handmade

handgemaakte kisten

Geschikt voor

alle huisdieren

300 + klanten

al meer dan 300 tevreden klanten